Corona Impact: 100 crisisvragen én antwoorden

Afgelopen dinsdag 31 maart 2020 hebben de CFO’s van Greyt, scale pro’s van ScaleUp Company en de HR expert van VIE People het live Crisis Q&A webinar georganiseerd. We zijn overweldigd door de vele aanmeldingen, input en vragen die zijn binnengekomen.

De belangrijkste take aways hebben we gebundeld en behandeld in het webinar. Van de overige 100(!) vragen die zijn binnen gekomen hebben we een interactief slidedeck gemaakt, met daarin de antwoorden van onze experts. Zie in onderstaand slidedeck ‘Corona Impact: 100 crisisvragen én antwoorden‘:

Corona Impact: crisisvragen van ondernemers

Ook nu, 4 weken verder sinds het begin van de Coronacrisis, leven dezelfde vragen bij ondernemers. ‘Van welk scenario moet ik uitgaan, en hoe pas ik verwachtingsmanagement toe?’, ‘Hoe kan Corona positieve effecten hebben op mijn organisatie?’, ‘Wat moet ik met mijn ‘bevroren’ strategie?’, ‘Wat vertel ik mijn mensen?’

Het Corona Impact slidedeck is opgedeeld in:

  • Algemene vragen, met daarin algemene vragen over deze crisistijd en de algemene maatregelen.
  • HR & NOW, HR gerelateerde vragen en vragen over de Noodfonds Overbruggings Wet voor behoud van werkgelegenheid (NOW).
  • Finance, antwoord op prangende vragen over cash, Finance en liquiditeit.
  • Sales, hoe houd je sales gaande in deze tijd?

Heb je naar aanleiding van dit slidedeck nog (aanvullende) vragen? Stuur ons een mailtje naar info@greyt.nl of bel ons op 010 – 257 99 77.