Greyt & COVID-19: veilig en succesvol samenwerken

Greyt werkt veilig en succesvol vanuit huis samen met klanten en collega’s. ​

Onze werkmethodieken en tools zijn volledig ingericht om op afstand, online veilig samen te werken met elkaar en onze klanten. ​

1. Greyt werkt met Microsoft Office en Microsoft Teams.
In 2019 heeft Greyt de implementatie van Microsoft Teams volledig afgerond. We werken zowel intern als samen met onze klanten in Teams.​

2. Samenwerken op het platform van de klant.
We zijn gewend ons aan te passen aan de omgeving van onze klant. We kennen daardoor ook andere samenwerkingsplatformen goed, zoals de diverse Google apps, Slack en andere systemen.​

3. Zoom experts: meetings en webinars
In 2018 zijn we gebruik gaan maken van Zoom voor interne en externe webinars en meetings. We kennen de mogelijkheden en beperkingen van Zoom zeer goed. We werken vanuit een betaald account, waardoor ook veiligheid en privacy zijn geborgd.​

Op locatie werken we veilig: voor onszelf, onze naasten en collega’s.​

Soms is het noodzakelijk dat Greyt CFO’s of Controllers op locatie werkzaamheden verrichten. We doen dat veilig voor onszelf, onze naasten en onze collega’s bij klanten en bij Greyt.​

4. We volgen strikt de richtlijnen van de overheid en het RIVM 
We nemen daarin een voorbeeldfunctie in voor collega’s bij onze klanten en onze collega’s bij Greyt.  ​

  • Social distancing​ en 1,5 meter afstand​.
  • We werken zoveel mogelijk vanuit huis.​
  • Bij klachten plaatsen we onszelf in thuisquarantaine.​

5. Eventuele extra maatregelen van onze klanten volgen we strikt.
We nemen ook hierin een voorbeeldfunctie in ten opzichte van de medewerkers van onze klanten. ​

Greyt kantoorlocaties: we zijn 100% operationeel, volledig online en zoveel mogelijk vanuit huis. ​

Ook voor onze eigen medewerkers creëren we een COVID-veilige werkomgeving.  ​

6. Onze kantoorlocaties in Rotterdam en Amsterdam zijn gesloten, bezoek ontmoeten we online.
Alle vergaderingen en kennismakingen vinden online plaats (waar onze backoffice en ondersteunende functies zijn gevestigd)​. Fysieke meetings en bijeenkomsten zijn geannuleerd.

7. Medewerkers werken volledig online en waar mogelijk vanuit huis: minimale bezetting op kantoor.
We creëren een veilige werkomgeving voor onze medewerkers, daarom werken we met een minimale bezetting op kantoor en zoveel mogelijk vanuit huis.​

8. Alle Greyt bijeenkomsten en events zijn tot 1 december 2020 online.
Met de aangescherpte maatregelen komen we pas weer offline samen met collega’s, klanten en relaties zodra dit veilig is voor onszelf en onze omgeving. Sinds 2018 organiseert Greyt succesvol online meetings en webinars. Interne trainingen, partnerbijeenkomsten, onboarding, klant events etc. organiseren we vanaf heden online. ​