Consumentengoederen & Levensmiddelen

Klanten zijn, dankzij het internet, gewend geraakt aan snelle resultaten. Zo kan een bestelling tegenwoordig zelfs op dezelfde dag geleverd worden. Consumenten verwachten ook steeds meer mogelijkheden tot maatwerk, ze willen graag een uniek product.

Deze veranderende eisen zijn niet alleen merkbaar voor de retailer, er ontstaan ook nieuwe vraagstukken voor de producent en de handelaar. Het hele proces moet mee in de nieuwe realiteit van de eindgebruiker. Het wordt daarom belangrijker om over grenzen heen te kijken en in contact te blijven met de gehele keten. Door samen naar forecasts te kijken kun je bijvoorbeeld sneller trends en ontwikkelingen herkennen. En door samen aan verwachtingsmanagement te doen, blijkt dat de consument best bereid is langer op kwaliteit te wachten.

Greyt kijkt verder dan de administratieve cijfers. We zijn meer geïnteresseerd in je werkproces. We brengen samen alle cijfers in beeld en kunnen zo zien welke processen verbeterd kunnen worden. We kijken rationeel en creatief naar je werkprocessen en zorgen ervoor dat je efficiënter je mensen en producten kunt inzetten. Door onze ervaring binnen de branche kennen we de valkuilen en de mogelijkheden die je kunt inzetten om de groei door te zetten.

Partners